Ahad, 21 Mac 2010

Konspirasi Jalanan

Pagi tadi macam biasa aku bangun lambat lagi,set jam pukul 5.45 pagi tapi sedar pukul 6.15 pagi.Tapi sebagai juruteknik ICT sepenuh masa aku kena steady,siap2 pukul 6.45 amik motor terus gerak pergi kerja.masa yang perlu di ambil 15 minit dari Uda ke BSI(Bangunan Sultan Iskandar), jalan pulak clear keta x ad cun!! aku sempat sampai kerja nie..

Tapi malang tak berbau,otw nak sampai ke tempat kerja tetibe tayar belakang motor aku boleh  menari2 plak..pergh demm tayar  bocor lagi..tesen tesen!! nak ke menolak?? tak dapat la ak dah lambat! redah je, nak cari kedai pun mana ada yang bukak pun..

Nie kali ke-2 tayar aku bocor di jalan yang  sama, konspirasi ni!! nak mengaut keuntungan dari juruteknik seperti aku..

Tindakan harus di ambil!!!

Kredit Kepada Mereka











Penjaga keselamatan jalan raya-
Aku Hesem!!!(JerryWQ)


Pemberi pinjaman wang 
membeli tiub-Amie Lee

1 ulasan:

Pijah berkata...

bagus2...ahli yg bagus..