Isnin, 22 Mac 2010

Ayam Percik dan Epal

Hari ini dari pagi sampai lah ke saat ini perut aku hanya di isi dengan 2 keping roti canai yg aku makan  pagi tadi..Perghh, apa sudah jadi ini? apa yang tak kena dengan aku ini? Dari pagi pikiran melayang-layang tak tentu pasal.Habis kerja tunggang langgang.

Owhhh apa sudah jadi?? habis sahaja kerja terus direct balik rumah, pukul 9 ready depan TV nak nguk match MU lwn L'pool.

Stat sahaja game aku dah dapat rasa sesuatu yang tak kena..Aduhhh baru 4 minit dah kena!. Apa nak jadik nie,apa ke bodoh si Ferdinand tuh buat.Nasib baik Rudeboy dan unsung hero Parkjisung menyelamatkan keadaan..Final Score MU 2 L'pool 1.

Yeahh!!! akhirnya fikiran yang kusut kembali normal,hati kembali tenang dan perot sudah beralun gendang..Waaa mana nak carik ayam percik memalam buta nieh!!!...Yang ada Epal je memalam ni kat dapur, aduii bedal je la..















Ayam Percik Wayne Rooney


















Mana ayam aku!!!


Tiada ulasan: