Rabu, 31 Mac 2010

Kenapa kau kecewakan aku??

Bersengkang mata aku tunggu kau malam tadi,mata mengantok tak terkira.Tapi di sebabkan kasih nya aku kat kau,aku tunggu jugak.Aku tunggu dengan penuh sabar dan dedikasi,demi kau aku tunggu.

Semalam terpikir jugak aku tidak mahu menunggu kau dan membiarkan kau kesorangan malam tuh,ekoran kepenatan yang amat sangat akibat seharian membuat lawatan sosial ke temasek.

Waktu di janji kan sudah tiba,kau melangkah dengan penuh keghairahan,membuatkan aku tak senang duduk.kau mula membalas budi aku menunggu kau hingga lewat pagi dengan penuh gaya sekali.

Tapi semua itu hanya sementara sahaja,kau mula buat hal dengan aku.Aku xpaham kenapa kau perlakukan aku sebegini rupa,pahit rasa nya aku untuk menerima kenyataan ini.Kau x seperti kau yang biasa,kau sungguh lemah tak bermaya...

Aku kecewa dengan kau,ini kah balasan yang kau berikan setalah apa yang telah aku korban kan untuk kau?.Dimanakah semangat kau sebelum2 ni??
Aku mahu kan kau yang dulu,kau yang sentiasa memuaskan hati aku..

sabtu ni kita jumpa lagi,tolong la kali nie jangan kecewakan aku lagi..
tolong la MAN UTD..

JANGAN LA KALAH LAGIK!!!!















Demm Rudeboy injed

8 ulasan:

hanna monts~ berkata...

sabar ea...herokan selalu kalah dulu...
tp MAN U mcm kalah terus jerk...
wahahahha

Ridhwan Breakaz berkata...

kalah pun ak tetap syg..lol!!

eydaoh berkata...

hehhe.
X pe.
Dia nak Bagi Menang This Saturday.
siap kaw chelsea.
MU kembali.
Jom tgk beramai-ramai.
GLORY GLORY

Ridhwan Breakaz berkata...

yeah!! GGMU!!!

eydaoh berkata...

hehhee.
tgk kat mane ?
rumah?

Ridhwan Breakaz berkata...

rumah la..kalo kat tmpt laen t takot terover..

kat umah over2 pun org x nampak..
hahahaha..

eydaoh berkata...

hhhahhaa.
btol2
kat umah bole menjerit.
terpekik terlolong.
baring.
hehe

♥cayang_kamu♥ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.