Rabu, 31 Mac 2010

Eksplorasi Dunia Seberang

Semalam aku dan 7 rakan sekerja aku membuat satu eksplorasi ke dunia seberang yang di beri nama Singapura, eksplorasi untuk meninjau kehidupan di sana, eksplorasi bermula kira-kira jam 11 pagi di johor bahru menaiki Bas SMRT.

Destinasi utama Sentosa!!,

Penuh keterujaan kami nak melihat sentosa yang kunun nya unik itu,setibanya di sana tempat pertama yang di tuju ialah CineBlast, pergh tempat ni mmg best walaupun sekejap je tapi cukup mendatangkan seribu satu makna "n 4 sure" benda ni sungguh berbaloi2..

Destinasi ke-2 di pulau sentosa, Underwater World!, dalam tenet gempak die punye promotion!, tapi bila masuk gila hampeh!! buang duit je masuk. Gila x syokkk!!

Kekecewaan nieh kami terus bawa ke  tanah besar pulau Singapura, destinasi seterus nya Orchid, tempat yang cantik, bersih , penuh cahaya dan benda2 yang unik, jauh beza dengan tempat aku..

Kesimpulan nya Singapura memang lain dari yang lain, sampaikan tandas pun tak ada air! terpaksa la aku tahan niat suci aku nak melabur di sana..dem tuhan je tahu..

Dunia luar memang indah, tapi indah lagi dunia ku satu nieh. walaupun x sehebat dunia di sana, tapi dunia ku tetap menjanji kan sesuatu yang tak dapat di  beri oleh dunia seberang sana..Apakah ia?? sama-sama lah kita renungkan..

MALAYSIA LAGI SYOKKK!!!

Post sebelum masuk ke Pulau Sentosa

Nak Masuk tapi kesuntukan masa

Bergambar je lah..hehe


Demm aku dah kurus!!

8 ulasan:

hanna monts~ berkata...

hujan batu di negeri org...hujan emas dinegeri sendiri....

eydaoh berkata...

yang pasal toilet 2 mmg x bole bla.
x de air. nak Berry tahan je balek jb.hehe

Pape Pon Malaysia Terbaek k.

Ridhwan Breakaz berkata...

betol!!
xselera betoll la..lupa KFC die standed ayam pasar malam jew..

demm KFC msia ag besh!!!

eydaoh berkata...

lol.
x same rasenye eh awk?
saye takut x halal je kfc dia.
hehe

Ridhwan Breakaz berkata...

mmg xsama pun..
jauh beza la dgn kat sini..

xhalal kew??

argh saya lapo dah x pikir apa pun..darurat la katakan..

lalalalala.. =p

eydaoh berkata...

kan byk tempat laen pakcik.
hhehe.
halal la kot.
tapi ragu2
hehe
wah. byk pic.
jelous.
huahaha

Ridhwan Breakaz berkata...

stie la bnyak..hehe
ada lagi yg lom taruk..

hahah..

Suefida_Lydia berkata...

iye jerk si wan...
hihihi...