Ahad, 5 Disember 2010

Penat Betol

Dalam keadaan demam dan tangan penuh dengan tanda tanda alahan kepada sesuatu yang aku sendiri tak tahu,aku cube membawa diri ke kelinik panel yang berdekatan tetapi hampa kerana terlalu ramai manusia beratur untuk berkhatan pada hari itu..Apa kejadah aku nak tunggu budak2 nieh katan..buang karen aku jew..

Dalam keadaan kebingungan aku membuat keputusan drastik untuk ke Jusco Tebrau window shoping lagi baik.Dengan menggunakan Produa Myvi yang aku beli sendiri dan tiap bulan aku bayar sendiri duit ansuran nya yea aku beli sendiri!!..Dah 3 kali orang malaun sound aku tanya bape bapak bayar bulan2 kereta aku ni..Celaka betol penat aku mencari rezeki bayar utang..

Balik kepada cerita pergi Jusco tadi..Sampai2 sahaja lautan manusia memenuhi ruang pusat membeli belah tuh..Lokasi pertama aku masuk adalah sebuah butik berjenama..Masuk je aku usha blah purse,kat situ bleh plak ada 2 orang makcik dok belek2 beg2 kat situ..Berdiri je sebelah makcik tuh bleh plak makcik tuh kate "Duit sepah sepah tapi tak tahu nak taruk mana" statement xleh blah langsung.....

Dengan rasa rendah dirinya aku terus balik..malas nak tengok gelagat manusia macam tuh..podahhhh!!

1 ulasan:

hannamonts berkata...

kesian dok mak cik tu..
x tahu nak letak duet kat mane..
org ke tidak tu...
hahahaha