Ahad, 11 Julai 2010

Rimas

Rimas lak dengan orang yang tak menepati janji nieh..Berjanji bukan maen sungguh lagi  tapi bila tiba waktu dan masa nya haram..Hilang terus..Berhutang tapi  tak reti nak bayar plak...

Buat yang berkenaan aku dah malas dah nak cakap lebih2..Ko rasa ada tanggungjawap nak bayar ko bayar lah k..kalo tak nak aku  tak leh nak buat apa..Itu urusan ko dengan TUHAN lak... Nieh dah 3 bulan aku tunggu ni janji ko nieh...

p/s: Rimas lak dengan rambut nie,Elak aku botak kan jew...

27 ulasan:

-azura- berkata...

Maunye tak rimas. Ko baru kena 3 bulan, aku kena 3 tahun! mintak pun..hagham nk dpt.

Ridhwan Breakaz berkata...

hermm ssh tol nak mintak duit balik..dah la ak jenis xreti nak mintak...

hadeiii...

-azura- berkata...

aku mintak pon sbb terpaksa nk pakai duit sgt! kalo x takkan aku boleh bior sampai 3 tahun. tp dia boleh ckp, takde, suruh aku usaha kt tempat lain. giler!

Ridhwan Breakaz berkata...

hahaha..itu dah macam ko yg nak mintak pinjam die duit la plak...

manusia manusia..

-azura- berkata...

itu le pasal. ko ada cara lain tak, camne nk dptkan duit tu balik?!huhuhu

Ridhwan Breakaz berkata...

xada la..aku dah putus asa..hehehe..

-azura- berkata...

kalo ikut hati yg panas, nk je dimaki2 tp takut langsung x dpt terus sampai bila2..buat haru jer..hehe

Ridhwan Breakaz berkata...

hahaha..taw xpa
nanti kate duit lagi penting dr kawan lak..

-azura- berkata...

tp kot iye pun, agak2 la kan!
hutang tetap hutang..

Ridhwan Breakaz berkata...

hahaha..
aku rasa dorang berhutang tok byr utg yg laen tuh..hahaha

-azura- berkata...

agaknya la... tak pikir dosa pahala betul la diorg nih!

Ridhwan Breakaz berkata...

hahahaha.
aku mmg malas dah nak mintak2..
nampak cm aku nie apa ntah..

terserah kat si peminjam..

-azura- berkata...

tp aku rasa aku nk try gak utk kali terakhir sbb aku tgk dia bukan main mewah aje berfoya2...
kalu dia ckp xde gak, mcm ko ckp la.. antara dia dgn Tuhan la plak..

Ridhwan Breakaz berkata...

hahaha..aku dah putus asa dah..
semoga berjaya cik azura..

p/s: kalo dapt belanje arr aku..

-azura- berkata...

Hahaha..jgn cepat putus asa..hehe

Aku pun x tau le dpt ke tak, try aje...nanti kalo dpt aku blaje topup rm10..hehehe

Ridhwan Breakaz berkata...

hahaha..top up 10 ingget eh..
aku tunggu tuh..wakakaka

-azura- berkata...

Haa..ko doa2 kan la semoga dpt yea!

Ridhwan Breakaz berkata...

ahahaha..
baek lah cik azura.

-azura- berkata...

apa la sgt rm10 utk ko klu nak dibandingkan rm1400 utk aku!

Ridhwan Breakaz berkata...

wah banyak giler utg ko eh..isk isk..

-azura- berkata...

itu kira dh setel separuh tuh...
itu pasal camne pon aku nak jugak! lagi2 time aku tgh sesak..huhu

Ridhwan Breakaz berkata...

waa..berani ko eh bg ak pinjam smpai beribu..

ak setakat ratus2 leh la..
ribu g pinjam bank..wakakakaka

-azura- berkata...

kita fikir kawan... tp x sangka la plak kawan boleh buat camni. sebab tu skrg aku dh mls nk pecaya dgn kwn skrg!

Ridhwan Breakaz berkata...

hahaha..aku x smpai tahap macam tuh lagi la..

-azura- berkata...

bagus la... sebelum ko kena mcm aku. aku dh tanye, di akata tgk minggu dpn camne..

Ridhwan Breakaz berkata...

hahaha..arap2 x lah cik azura..
mggu depan eh..
hahahaha..top up maxis 100..oops 10 hahahaha..

-azura- berkata...

tgk minggu depan.. harap2 dpt... rm10 utk ko! hehehe