Khamis, 8 April 2010

Puas Aku Mengharapkan MU!!!

Hampa, hanya itu lah perkataan yang dapat aku ungkap kan masa nengok
match MU tadi..Cuai,lalai semua ada masa defending...

Rindu lak kat mamat Owen Hargreaves nieh,cepat2 la ko sembuh masuk
ganti carrick tuh...Aku penat tengok dia main...Tak alert langsung...

Apa  apa pun permainan Man Utd untuk 35 minit yang pertama patut di puji,
dengan aksi pantas,kawalan bola yang menarik serta penuh semangat untuk
menjaringkan gol, dan hasil nya Man Utd berjaya menghasilkan 3 gol awal..

Lepas tuh?? mula la aksi2 goyah MU...Terlalu yakin atau gugup aku x pasti tapi permainan tuh terus jadi milik bayern..MU hilang rentak,di tambahh pulak degan kad merah rafael...

Semua tak jadi lah lepas tuh..
Hurmmm semua x menjadi season nie...

pepagi nie layan lagu je la..khas untuk MU...



2 ulasan:

j or ji berkata...

aku down sampai petang!
hilang semangat!

Ridhwan Breakaz berkata...

ha sama la dgn aku nieyh..
3-0 dah baek dah..
xada luck agak nyew..

demm..