Jumaat, 23 April 2010

5.41 pagi di waktu kerja

5.41 pagi di waktu kerja..Ketika Umat manusia baru hendak bangun atau masih lagi di buai mimpi indah dan x kurang juga peminat2 liverpool yang xboleh tidor ngok liverpool kalah tadi..Aku masih dalam shiif kerja lagi..Apa aku nak buat pun aku tak tahu...


Kerja siap dah...

Makan sudah...

Minum pun dah...

Layan FB pun dah jap tadi...

Yang belom lagi nie..bila nak pukul 7pg weiiii!!!!
aku ngantok nieh...
Wajah Riang katil memangil2 nama aku dah tebayang2 dalam pala otak nieh...

24 ulasan:

-azura- berkata...

apa ke halnya org tido, ko keje nih?

Ridhwan Breakaz berkata...

biase la..ak kerja shif la bkn normal..adehh..

-azura- berkata...

kesian ko! tapi aku dgr org ckp kalo org2 yg spesis keje shif cam ko ni gaji dia masyukk lebih ekk??

Ridhwan Breakaz berkata...

masyukkk kew? xdpt beli bmw pon..beskal nak beli pon ak xlarat nie..wakakakakaka..

sama je kot mana2..

-azura- berkata...

yeke? camne nak dating aku kalo takleh beli beskal?

Ridhwan Breakaz berkata...

aku miskin jerk..xmampu..gaji 25o je..sian kan..isk isk..

-azura- berkata...

keje ngan aku la... aku "up" kan gaji ko, nak? haha

Ridhwan Breakaz berkata...

ceh ko nie yea2 jer..=(

-azura- berkata...

Hahaha.. saje2 joking2 ngan ko. kwn baru la katakan ;)

Ridhwan Breakaz berkata...

hahaha..yek la kawan bru..slm pekenalan cik azura..

Ridhwan Breakaz berkata...

ko ne blanje ak makan nie..

-azura- berkata...

Aaaa Salam..salam..

-azura- berkata...

aku ke? kan ko yg janji nak blanje aku mkn?! apa daa en. wan nih!

Ridhwan Breakaz berkata...

owh ye ke? ha trun la jb ak blanje ko nanti..hahahaha

Ridhwan Breakaz berkata...

weii add facebook ak kalo sudi..ridhwan_breakaz@yahoo.com

-azura- berkata...

Jb? apa la sgt... setahun pun tak pernah sekali aku pegi sana hahaa..

ada2... nnt aku cari

Ridhwan Breakaz berkata...

ceh jgn ko pandang rendah jb ku itu..hik hik..ha carik jgn x
carik..

-azura- berkata...

bukan aku pandangg rendah kat JB ko tuh... masalahnya aku ni, seingat aku seumur hidup ni sekali je aku jejak kaki ke JB tuh.. itu yg sedey tuh.

dah jumpa, dah add pon!

Ridhwan Breakaz berkata...

hahaha yew la tuh..
owh terangganu tuh ko la yew..hik hik..

-azura- berkata...

Terengganu la..bukan Terangganu :p

Ridhwan Breakaz berkata...

owh ye ke?? tenganu la eh.. =p

-azura- berkata...

Hahah... yg tu kira boleh diterima ;)

Ridhwan Breakaz berkata...

sokmo boleh aje deh..

-azura- berkata...

Hahaha... betul2 :)